עקרון 1: עקרונות חינוכיים
יצירת פדגוגיה, גישה חינוכית כוללת לילדים ברחבי העולם שמטרתה חידוש הרוח האולימפית של אי-לוחמה, על ידי המרתם של ביטויי-איבה לכלים ועשייה, הבונים שלווה פנימית ארוכת טווח.
ילדים הינם מוסיקאליים. אנחנו אומרים שהילד הינו מוסיקה. אך ילדים יכולים גם להתנהג באלימות. אנו מעסיקים אותם בעשייה מוסיקאלית והתוקפנות פוחתת. שיטתנו כאן היא לשיר את ההוראות ובאותו הזמן להנחות בתנועות יד.
"בבקשה ליצור מעגל," "בבקשה ליצור שתי קבוצות." ההשפעה עצומה. הם מקשיבים אחרת - לא רק למילים, אלא גם למקום בלב, שממנו יוצאת הבקשה. הוראות מזדמרות אלה מכוונות לאוזן ולא לראש. הן הוראות לא מילוליות: כאשר ששרים פותחים את הלב. תמי, מורה למוסיקה
אנו פוגשים בילדים במקום שבו הם נמצאים. כאשר אנו עובדים בבית ספר, אנו עובדים רק עם קהילת ילדים אלו, לא עם כל הילדים. אנו מלמדים אותם על הרוח המקודשת של אי הלוחמה בשפתם שלהם. הדבר הקשה ביותר זה לשבור את הקרח. אנחנו מניחים מסד שעליו מתבסס ההמשך כאשר הילדים פוגשים ילדים מקהילות אחרות. אמין, מאמן ספורט
היה קשה להתגבר על אי ההבנה וחוסר התקשורת בין הילדים. מה שעמד בדרכם היה חוסר-המידע על האחר. אני מצאתי שאם שמתי את הילדים בעיר המדינה - ה"פוליס" - שלי יחדיו בזמן הפנוי שלהם, ויצרתי זוג של פלשתינאי עם ישראלי, הם היו מתקשרים אחד עם השני בזמנים הלא-מוּבְנים, כגון בזמן הנסיעה באוטובוס.
מוסא, מדריך צעיר מבית לחם.
הסכם אי הלוחמה האולימפי יצר סביבה שלמה ואווירה שהשפיעה על החברה והפך לוחמים לדמויות לחיקוי של היכולת האנושית הנשגבת להרמוניה. AllInPeace שואפת לחדש את האוירה הזאת ולחדש את התהליך הנלווה.
העמקה: סיפור ראשית האולימפידה והסכם אי הלוחמה.
הקשר: אקחריה, שביתת נשק
The Olympics truce