חינוך ולדורף עקרונות ויישומים
יב. אנשים שונים אודות חינוך ולדורף
"אם היה לי ילד בגיל בית-ספר, הייתי שולחו לאחד מבתי-הספר ולדורף"
סול בלו – סופר וחתן פרס נובל לספרות
"רוב הילדים שמתחנכים במסגרת חינוך ולדורף הנם שמחים, נבונים, מקבלים, תקשורתיים ומעל לכל אוהבים את בית-ספרם ואוהבים ללמוד."
ג'וזף קלינטון פירס – סופר
"ההישג של חינוך ולדורף הנו, להערכתי, התרומה הגדולה ביותר לשלום והבנה בארץ זו."
וילי ברנדט – קאנצלר גרמניה לשעבר
"אין עוד מערכת חינוכית בעולם שנותנת מקום כה מרכזי לאמנות."
קונרד אוברהובר – מוזיאון לאומנויות וינה
"לסטודנטים הללו יש בסיס רחב ועמוק והתלהבות עצומה ללמידה עצמה."
ארתור זיונק – פרופסור לפיזיקה, אמהרסט קולג' על תלמידי ולדורף לשעבר
"הסטודנטים שבאים מחינוך ולדורף בולטים מתוך ההמון. הם חושבים באורח רב-תחומי (אנטרדיסציפלנרי)."
לימן שטוקי – מנהל מחלקת המשפטים, אונ. ברנדייס
"במכלול הנסיונות לבנות בית-ספר אנושי לילדים של היום ושל מחר, שבו ילמדו ללא פחד ומתוך סקרנות חיובית, ויצאו מתוכו בביטחון שאכן נתן לשנות את העולם ואת החברה – תופס בית-ספר ולדורף, שעקרונותיו הונחו בידי רודולף שטיינר, מקום נכבד."
פרופ' שמעון זקס ז"ל – הקים וניהל את המגמה לחינוך מיוחד באוניברסיטת ת"א