חינוך ולדורף עקרונות ויישומים

א. מבוא
ב. יסודות חינוך ולדורף
ג. בתי-ספר בישראל
ד. ניהול בית-הספר
ה. עבודה עם הורים
ו. צדדים מעשיים
ז. מחיי הכיתה
ח. סמכות וחופש
ט. הערכה
י. הכשרת המורים
יא. כמה צדדים טכניים
יב. אנשים שונים
יג. מדברי תלמידים
יד. שירים ודקלומים

יב. אנשים שונים אודות חינוך ולדורף

"אם היה לי ילד בגיל בית-ספר, הייתי שולחו לאחד מבתי-הספר ולדורף"
סול בלו סופר וחתן פרס נובל לספרות

"רוב הילדים שמתחנכים במסגרת חינוך ולדורף הנם שמחים, נבונים, מקבלים, תקשורתיים ומעל לכל אוהבים את בית-ספרם ואוהבים ללמוד."
ג'וזף קלינטון פירס סופר

"ההישג של חינוך ולדורף הנו, להערכתי, התרומה הגדולה ביותר לשלום והבנה בארץ זו."
וילי ברנדט קאנצלר גרמניה לשעבר

"אין עוד מערכת חינוכית בעולם שנותנת מקום כה מרכזי לאמנות."
קונרד אוברהובר מוזיאון לאומנויות וינה

"לסטודנטים הללו יש בסיס רחב ועמוק והתלהבות עצומה ללמידה עצמה."
ארתור זיונק פרופסור לפיזיקה, אמהרסט קולג' על תלמידי ולדורף לשעבר

"הסטודנטים שבאים מחינוך ולדורף בולטים מתוך ההמון. הם חושבים באורח רב-תחומי (אנטרדיסציפלנרי)."
לימן שטוקי מנהל מחלקת המשפטים, אונ. ברנדייס

"במכלול הנסיונות לבנות בית-ספר אנושי לילדים של היום ושל מחר, שבו ילמדו ללא פחד ומתוך סקרנות חיובית, ויצאו מתוכו בביטחון שאכן נתן לשנות את העולם ואת החברה – תופס בית-ספר ולדורף, שעקרונותיו הונחו בידי רודולף שטיינר, מקום נכבד."
פרופ' שמעון זקס ז"ל הקים וניהל את המגמה לחינוך מיוחד באוניברסיטת ת"א

קדימה